12 april 2023

0 Reactie(s)

Meerdere e-mailadressen instellen

Verenigingen en stichtingen gebruiken verschillende e-mailadressen voor verschillende doeleinden en willen dat vragen van leden bij de juiste persoon of commissie uit komt. Maar je wilt ook dat deze verschillende personen en commissies de e-mailadressen van leden uit de basisadministratie gebruiken. Daarom kan je in Membro verschillende e-mailadressen instellen en deze koppelen aan bepaalde functies in Membro.

Bij Membro kies je zelf waar je de e-mail uit wilt laten versturen. Standaard stellen we het algemene e-mailadres van je vereniging of stichting in, maar een beheerder kan extra e-mailadressen toevoegen.

Extra handig is de optie om aan te geven waar een specifiek e-mailadres gebruikt mag worden. Een e-mailadres van de penningmeester zet je bijvoorbeeld alleen aan op de pagina “Financiën“, en het e-mailadres van de Examencommissie voeg je alleen toe aan de pagina “Examens”. Dit maakt het voor de beheerder mogelijk om de communicatie beter te stroomlijnen en gerichter te maken.

Je vind deze optie op de pagina “Beheer instellingen” in Membro. Zorg dat je bent ingelogd met beheerdersrechten.


Categorie

Tags

Geen tags


Ook interessant

Jouw e-mailadres wordt niet openbaar geplaatst.

Velden met een sterretje ("*") zijn verplicht.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}