31 maart 2022

0 Reactie(s)

Leden zelf een account laten aanmaken voor Membro

Als vereniging of stichting heb je bij Membro de optie om leden zelf een account te laten aanmaken voor Membro. Hierdoor kan een gebruiker inloggen en aan de hand van de instellingen van de vereniging of stichting de voortgang inzien, zich aanmelden voor evenementen of zijn/haar eigen gegevens aanpassen.

Als je bent ingelogd als beheerder, vind je op de pagina “Instellingen” de opties voor het registratieformulier. Als je het formulier activeert, kan je het registratieformulier aanpassen aan de behoefte van jouw vereniging of stichting met de volgende opties:

  • Activeer het inzien van voortgang in groepen
  • Activeer het inzien van facturen
  • Activeer het aanmelden voor evenementen
  • Activeer het afwezig melden voor groepslessen
  • Activeer het wijzigen van persoonlijke info
  • Activeer het wijzigen van betaalmethode
  • Stuur een bevestiging van wijzigingen naar dit e-mailadres
    Als je hier één of meerdere e-mailadressen invult, krijg je hierop bevestigingen bij wijzigingen van persoonlijke info of betaalmethode.

Na het registratie

Na de registratie krijgt het lid een e-mail met een bevestiging, waarin ook het wachtwoord staat. Dit is een eenmalig wachtwoord die na inloggen direct gewijzigd moet worden.


Categorie

Tags

Geen tags


Ook interessant

Nieuw in Membro – mei 2022
E-mail versturen naar leden

Jouw e-mailadres wordt niet openbaar geplaatst.

Velden met een sterretje ("*") zijn verplicht.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}