Als vereniging of stichting heb je bij Membro de optie om leden zelf een account te laten aanmaken voor Membro. Hierdoor kan een gebruiker inloggen en aan de hand van de instellingen van de vereniging of stichting de voortgang inzien, zich aanmelden voor evenementen of zijn/haar eigen gegevens aanpassen.
Als je bent ingelogd als beheerder, vind je op de pagina “Instellingen” de opties voor het registratieformulier. Als je het formulier activeert, kan je het registratieformulier aanpassen aan de behoefte van jouw vereniging of stichting met de volgende opties:
- Activeer het inzien van voortgang in groepen
- Activeer het inzien van facturen
- Activeer het aanmelden voor evenementen
- Activeer het afwezig melden voor groepslessen
- Activeer het wijzigen van persoonlijke info
- Activeer het wijzigen van betaalmethode
- Stuur een bevestiging van wijzigingen naar dit e-mailadres
Als je hier één of meerdere e-mailadressen invult, krijg je hierop bevestigingen bij wijzigingen van persoonlijke info of betaalmethode.
Na het registratie
Na de registratie krijgt het lid een e-mail met een bevestiging, waarin ook het wachtwoord staat. Dit is een eenmalig wachtwoord die na inloggen direct gewijzigd moet worden.