12 oktober 2021

0 Reactie(s)

Leden houden zelf hun betaalmethode up-to-date

Via Membro kunnen leden zelf hun betaalmethode wijzigen. Dat scheelt jou als vereniging of stichting natuurlijk weer veel handwerk om de leden handmatig goed te zetten.

Hoe stelt een vereniging of stichting de betaalmethodes in?

Als je bent ingelogd als beheerder, vind je op de pagina “Instellingen” een aantal zaken die je eerst moet instellen, voordat leden zelf hun betaalmethode kunnen wijzigen:

  1. Vink “Activeer het wijzigen van betaalmethode” aan links op de pagina onder het kopje “Registreren account bestaande leden”.
  2. Vink de “Betaalmethodes” aan rechts op de pagina die je wilt gebruiken. Zorg dat je minimaal 2 betaalmethodes. Je hebt de keuze uit handmatig, acceptgiro en incasso.

Hoe kan een lid zijn betaalmethode aanpassen?

(Ouders van) leden kunnen vervolgens bij “Inzicht” onder “Betaalmethode” op wijzig klikken.

Als ze kiezen voor “Incasso”, kunnen leden ook de tenaamstelling opgeven. Daarnaast moeten ze ook een IBAN invullen en akkoord gaan met betalen via automatische incasso.


Categorie

Tags

Geen tags


Ook interessant

Jouw e-mailadres wordt niet openbaar geplaatst.

Velden met een sterretje ("*") zijn verplicht.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}