Steeds meer verenigingen kiezen voor Membro en dat is fijn om te zien! Samen word je onderdeel van een vertrouwd platform waar tientallen verenigingen dagelijks gebruik van maken voor onder andere ledenadministratie, financiële administratie en leden volg systeem.
Wat kan je verwachten als nieuwe vereniging?
Waarschijnlijk heb je al een demo gehad van Membro. Als je hier enthousiast bent geworden, gaan we samen verder met de volgende stappen:
- Gebruiksovereenkomst tekenen
Met de gebruiksovereenkomst start onze samenwerking. In deze overeenkomst stellen we samen vast dat we netjes met de gegevens omgaan en dat de vereniging eigenaar blijft van de gegevens. - Ledenbestand aanleveren (optioneel)
Heb je gekozen voor de Migratieservice of de Ontzorgservice, dan kan je vervolgens jullie ledenbestand aanleveren. Op basis hiervan wordt Membro voor je ingericht. Naast de leden, kan je uit zo’n bestand meestal ook ledentypes en groepen halen. Alles wat je aanlevert, kunnen wij inrichten. - Inrichting bespreken (optioneel)
Als wij de migratie voor je hebben verzorgd, dan bespreken we deze samen. Daarnaast zijn er altijd nog wat openstaande vragen om mee te nemen in de inrichting. - Workshops (optioneel)
Om sleutelgebruikers nog beter te leren werken met Membro, hebben we uitgebreide handleidingen geschreven. Ook kan je één of meerdere workshops aanvragen. Heb je gekozen voor de Ontzorgservice, dan plannen we sowieso 2 workshops: één met enkele bestuursleden en één met enkele trainers om dieper in de Membro functionaliteiten te duiken.
Nadat jullie aan de slag kunnen met Membro, ben je officieel een vriend van Membro en start de 2 maanden garantie. In deze periode kunnen jullie op elk moment kiezen om niet verder te gaan met Membro, maar natuurlijk hopen wij op een langdurende samenwerking.